בנק חברתי למזון תינוקות

בנק חברתי למזון תינוקות

לפני כשבוע פרסם ביטוח לאומי את דוח העוני לשנת 2017 ובו ממצאים עגומים על מצבם של משפחות רבות החיות מתחת לקו העוני, ביניהם כ-850,000 תינוקות, ילדים ובני נוער.

למרות שנתון מזעזע זה כולל עשרות אלפי תינוקות רעבים, ההתמקדות היא בילדים ובבני-הנוער בגנים ובבתי הספר ופחות בתינוקות. גם סלי מזון למשפחות נזקקות של העמותות השונות  אינן כוללות למעשה את תחליפי המזון לתינוקות. 

על מנת לתת מענה למשפחות רבות אשר ידן אינה משגת הקימה עמותת “אחריות חברית” את ”הבנק החברתי למזון תינוקות“ בכדי לענות על צורך חיוני שעד היום נפל בין הכיסאות – לספק תמ”ל עבור תינוקות למשפחות נזקקות ברחבי הארץ. הבנק החברתי למזון תינוקות מורכב ממתנדבים בלבד שנותנים מזמנם הפרטי. מתנדבי העמותה אשר פזורים ברחבי הארץ אוספים את קופסאות המזון מנקודות האיסוף ומעבירים אותן למשפחות נזקקות על פי רישום מסודר.

אחת מהשגרירים הרבים של הבנק החברתי למזון תינוקות הפרוסים ברחבי הארץ  היא חן כחלון תושבת קרית מלאכי ומי שהחלה את תנועת המחאה נגד המחירים הגבוהים של תחליפי המזון לתינוקות ופערי המחירים בין רשתות השווק השונות “הבנק החברתי למזון תינוקות נולד ממקום של נתינה והרצון לעזור לאימהות שאין ביכולתן להאכיל את היקר להן מכל.. כחברה אני חושבת שאסור לנו לעצום עין לנוכח הידיעה שיש תינוקות שנרדמים רעבים” אומרת חן בשיחה עם אנג’לס ומוסיפה קריאה לכלל הציבור “אני ממש מבקשת מכל מי שיכול להירתם למטרה שיעזור ויתרום”

איך אתם יכולים לעזור?
1.תרומה כספית – כל תרומה תעזור, בתרומה של 50 שקלים למשל נוכל להאכיל ביחד תינוק לכמעט שבוע שלם! לתרומה לחצו כאן 

2. תרומת תמ”ל לאחד מהשגרירים המתנדבים שלנו שפרושים ברחבי הארץ . לפניה לחן שגרירת הבנק בקרית מלאכי ומושבי האזור  לחצו כאן 

3.להפוך לשגריר/ה של הבנק החברתי, – יצירת נקודת איסוף אצלכם בשעות הנוחות לכם

4. לשתף/לתייג/לשלוח בווטסאפ ולהעביר לכמה שיותר אנשים כדי שכמה שיותר אנשים ישמעו עלינו.

שתף פוסט זה