אם ל 3 פעוטות

אני אם ל 2 פעוטות האחד מלאו ממש עתה שנתיים. והשני בן 4 חודשים. אני כרגע בחופשת לידה גרה בשכירות. המפגש שלי עם השגרירה של הבנק היה בעקבות מצב שלא היה לי בכלל אוכל לתינוקות.
לא ידעתי למי לפנות התביישתי נורא לבקש עזרה ולשתף את הסביבה כי המשפחה שלי לא ידעה הייתי באמצע תהליך גירושין מכוער, נורא פחדתי מהמצב שלי.
טל השגרירה ובעלה עזרה לי מאד “נתקעתי” לצערי כמה פעמים והם היו המושעים שלי. הייתי מכינה מטרנה שלב 1 גם לילד שלי שמלאו לו עתה שנתיים . כי הוא נורא רוצה בבוקר ובלילה אני מנסה לגמול אותו מזה.

שוב אני ממש נזהרתי ופחדתי לפנות לרשיות ותחקרתי את טל כמה פעמים ושאלתי שוב ושוב עם הפרטיים שלי עוברים כי באמת שהילדים שלי זה הכוח הישרדות שלי ופחדתי פחד מוות שמשהו יערער את העולם שלהם וכשטל (השגרירה של הבנק) ברכות שלה הסבירה לי שוב ושוב שזה גוף פרטי ככה לאט לאט שיחררתי והסיפור הזה ככה כבר נמשך 4 חודשים עד שפניתי אליכם לארגון בצורה מסודרת.

חשוב לי לציין בעלי ואני חזרנו אבל חלק מהבעיות שהיו לנו שפנינו לכיוון הזה זה העניין הכלכלי כי יש לו חובות מטורפים שאין לי מושג למה וכמה ומאיפה הם הגיעו . והדבר הזה מאוד עלינו ועליי בעיקר כי נלחצתי נורא מהידיעה שתכף אני צריכה ללדת ואנחנו מתחשבנים על כל דבר .

אבל ברוך ה” יש לה” יתברך שליחים טובים.

וכששמעתי על האירגון הזה כל כך התרגשתי כי מאות אימהות שפחודות פחד נוראי לפנות לרשיות שמה הם יאיימו עליהם או יערערו את ההורות שלהן. ואני כל כך במקום הזה הפחד לבקש עזרה הוא יותר קשה מהחיים בצימצום. ממש תודה אתם עושים חסד מטורף אני כותבת ואני מוצפת בהתרגשות ודמעות כי זה לא מובן מאליו .

דווקא כשהכל שחור מגיעה נוקדת אור מהמקום שהכי לא ציפת לו אז תודה!

בני כעת בן 4 חודשים הוא אוכל מטרנה אקסטרה קר/רגילה שלב 1. אנחנו קונים מה שבמבצע. ולגבי בן השנתיים אני מכינה לו מטרנה מאחיו הקטן ככה שזה לא קריטי. אבל אם אתאפשר אכשהו אז גם מטרנה שלב 3 מה שבמבצע לא קריטי סוג המטרנה.

רוב תודות בברכת שבת שלום.

שתף פוסט זה